Monday, January 25, 2010

Tun Mahadhir depan mata aku..wow!!!

lihatla dengan sape aku ketemu td??Tun Mahathir..
gmbar dari google jer nie..hehe..coz aku kena berdiri kat belakang
posing b4 Tun datang..hehe

kan aku dah cakap mmg penuh..:))kena berdiri pun ada
bersila kat depan ada..best jgak lg dekat dengan Tun mahadhir
waaahh mmg ramai..sampai ada kena duduk kat tangga..
~sebelum Tun datang
Ni semua pic td..sementara tuggu Tun mahadhir datang td..Tun telah mmberi syrahan kepada mahsiswa tentang tajuk peranan mahsiswa dalam mengangkat status malaysia ke negara maju..
bngga nie dapat jumpa tun face to face..bekas perdana menteri malaysia tuh!! pukul 2.34 petang td,tun melangkah masuk ke dkg 2/2..waaaaaa!!!!xcaye taw..hepi,hepi,...tp,aku xlama sngat td,coz x solat zuhur lg.dalam 3 .15ptng aku chow la..hehe..yela,solat kan lg penting..memang penuh tau..aku kena berdiri je..2la,gmbaq dari arah belakang jer,isk,,iskk..xpela..janji ley nmpak Tun..aku juz sempat dengar Tun cakap tentang peranan2 seorang mahsiswa ialah mencari sebnyak mana ilmu yang boleh..~lala~n lain2 lagi..xlarat nak taip..


p/s;dekat dewan kuliah lain yg berhamoiran turut dipasang secara live juga.tp,alhamdullilah aku dapat masuk dewan kuliah yg Tun masuk..:))
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: