Wednesday, July 27, 2011

congratz untuk pertunangan kak wani 23 Julai 2011

 pertama sekali,aku teruja masa sampai kat rumah kak wanie..haha!act,kak wani senior aku.sem 6.sem depan baru final year.so,xkesah la kak wanie x habis belajar lagi dah tunang,mungkin dah sampai jodohnya untuk bertunang..wahh!!..22 tahun dah jadik tunangan orang..hehehe.aku pergi dengan kak madi,kak nor,dan kak shida..kami berempat bergerak ke Pulau Duyong untuk kerumah kak wanie..hehe
 tetibe kan..aku jadik kak andam!!haha!dibantu oleh kak madi jugak..haha~~
tak pernah-pernah taw aku mekap orang.tapi,bila mama kak wanie mintak aku mekapkan kak wanie.
so,aku buat aje la..hehehe
 bakat aku memang terserlah rupanya..muahaha~
 nasiblah kak wanie ini memang dah cunnn!so,touch up sket pun dah nampak okei..=)
tengs jugak untuk kak madi turut sama menolong dan sepupu kak wanie 
yang tolong komenkan mana yang kurang..
yela,first time mekapkan orang untuk hari bersejarah dia..haha~
 ini masa pihak lelaki sampai..kalau x silap aku,yang tunang kak wanie orang selangor.
 gambar ini aku ambil dari atas aje..sebab ramai sangat orang kat bawah..hehe

kitaorang dengan kak wanie la..hehe..

kak wanie dengan kak andam!!..eh..silap adik andam..haha!!!~~
anyway!..semuanya berjalan dengan lancar..hehe.alhamdullilah..

then,sebelum pulang,aku salam dengan mama kak wanie

mama: terima kasih banyak-banyak la sebab tolong mekapkan wanie tadi.
aku: alah,takda apelah.bese -bese aje tuh.maaflah kalau tak lawa ke.
mama: eh!..okey la tuh.mekaseh sangat.
aku: sama-sama mama.nanti kalau masa wanie nikah bolehla panggila saya mekapkan..hahaha!!

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: