Wednesday, October 3, 2012

Sahabat 2 bahagian.


hari ini aku mulai belajar sesuatu bahawa dalam persahabatan itu akan ada dia bahagian.dimana bahagian pertama, kau akan rasa itu adalah kawan kau.ye, segalanya dia akan ada dengan kau disaat susah dan senang.

dimana bahagian kedua pula, kau akan rasa itu adalah bukan kawan kau.dimana kita dan sahabat kita berada dalam satu organisasi. walaupun kawan kita dijawatan tertinggi, kita kena follow arahan, marah, badmood dia.dan segalanya akan membuatkan kau berkonflik dengan sahabat sendiri.

bagi aku, ada betulnya.
sahabat itu ada 2 bahagian.

bukan aku sengaja,
bukan aku main-main.

aku juga baru belajar,
ada salah silap.

adakalanya aku punya marah,
adakalanya aku punya angin sendiri.

harap kau tahu itu.
dan aku pun tahu kau.

apapun kau tetap kawan aku!=)
i rindu u...^__^

Maafkan aku dari kejauhan andai kau baca ini...

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: