Monday, June 15, 2009

bertunAng!







pada 12jun baru ni,aku dijemput ke majlis pertungan..hehe..chOp! bukan kau tau..hehe..ni aku n naa jiran aku..gambar satu lg akak aku ain(baju pink) dan wanie(kakak naa)..ktorg g malis pertunagan kat jiran aku satu lg,namanya Mat(gelaran kampung kot)..kitaorg berada di pihak lelaki(mat)..siap bawak hantaran lg..hntaran 2la aku pegang..hehe..bestnya kalu aku yg bertunang..tp,xtau nak tunang ngan saper..hehe..maklumlah idop dah single skang..tp,aku malas dak nak pikiaq lg sal nie..yg penting,masa depan aku akan datang..ermm,gambar ngan pmpuan tu aku xda,seganla..maklumlah xkenal..huhu..so,tumpng pelamin je la jap wat bergambar.huhu..
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

4 comments:

ariph™ said...

ko yg tunang, tp ko coverline lak..
haha

syAfA said...

Eh,ne tau nie..kantoi la aku..hahaha

Siapalah aKu taNpa-Mu TUHAN.. said...

laa ak igtkn mg yg tunang.....
hahaa~~~~

syAfA said...

xdop2 eh..xtau nak tunang ngan sape