Monday, August 24, 2009

P.u.A.s.A

Ari ni.ari ke3 puasa..alhamdullilah,aku dapat menunaikannya degan baik walaupun jauh dari family aku..first pose pun dah kat tmpat org..first time sahur baru ni kat R&Rgurun,kedah..isk3...xpe,aku kena tabah coz nie jalan aku pilih..dari dulu,mmg cita2 aku nak g jauh..baru mencabar..baru ada org rindukan aku..hahaha..bukan pe,masa muda nie la Kita kena merantau tempat org..

kat sini bukak puasa lambat,maklumlah nie kan utara..tp.yg best nya waktu imsak mya lambat sampai kol 5.45 pagi..hehe..tp,berbuka,kol 7.31petang..waaa!..ermm,masa study kat perlis dulu pun cmnie gak..bebrbuka lambat dari terengganu..nantila,tunGgu puasa ke 29 aku akan dapat berbuka kat terengganu..huhu..menghitung hari nie..hehe..

yg bestnya,kat sini ada Bazar ramadhan..so,xpayah nak kuar2 lg..yg xbest nya kena beli pape guna duit sendiri..kalu kat umah,Umie ada..hehe..tp,skang kewangan aku stabil sket coz aku kan jual barangan HPA..berat aku bawak stok baru nie..tp,xpe kita kena berkorban kalu nak wat bisnes....OK..
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: