Thursday, December 17, 2009

sahabat,mngapa ko pergi??

~en3 xda kaitan sngat ngan tjuk..hehe~
td,
aku reply emel zati..
yea!
rindunya same dia..
kadang2
persahabatan yg sementara lebih bermkna..
ada yg stuju???
betol,
sesetngah org,masih susah untuk memahami sahabat yg telah lama kenali..
susah nak paham..
but,
persahabatan tetap kita kena truskan walaupun,kita dah berjauhan..
is it right?
sama gak dengan mmber2 lama..
dari aku skolah tadika,skolah rendah,skolah mnengah,n matrik..
ada yg masih kita cntct to cntct each other..
maknanya persahbatan akan sentiasa diteruskan
walauapapun terjadi..
pentingkah sahabat?
mmg pnting..
tnpa sahabat,siapala aku..hahhaaha..
semakin ramai kita kenal,semakin bnyak kita tau ragam manusia..

macam aku sndiri..
melalui sume tu..
ada yg kita rasa macam xley masuk ngan diri nie..
juz biaq pi la..
yg boley ikot ngan aku,juz go on..
is it right?

sebenaqnya,
kita patut bersyukur kepada kawan2 yg kita ada dengan plbagai perangai..
sebab dorng telah mmbuatkan kita kenal n pahami perangai itu..
ley paham x?
ni pun aku terbaca dari buku mana ntah..
lupa daa..

semakin aku besaq,semakin aku paham dengan perangai sahabat..
walaupun aku nie hanya insan biasa..
aku ingin mnjadi seorng sahabat yg baik..insyaAllah!
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

4 comments:

Anonymous said...

hahahahhahahha....beb.......biarkan ar...dy nak menuntut ilmu tu...biarlah...............bunge bukan seeko....kumbang bukan sebuah...........carilah pengalaman dengan sahabat......ko akan tau nikmat dn azabnye....

syAfA said...

SAPE AJAR KO KUMBANG TU SEBUAH?
HAHAHA..
beb,ada gak ke azab dalam persahabatan..
ko nie,rajin la tgok blog aku..
aku tau ko rindu aku..haha

Anonymous said...

i miss u sya..
ak x sempat nk bljr wat blog ngan ko..huhu

Anonymous said...

hahahha......tlg ar we.....tkde mase ak nak rindu ko.........beb...ko tau tk sesatu bende ade baik buruknye...ko tau tak????????????nnti kalo ko sampai bilik ak...ak aja ko dengan lebih mendalam