Sunday, September 30, 2012

Learn new one

Assalamualaikum wbt,

hari ini (sabtu), macam full aje.hee. yelah, sebab ada program luar.then, yang paling dasyat dan hebat.paper work kena reject!. huhu..kena buat baru, then, kena reject lagi.

takpe, aku cuba setting hatiku,niatku andai yang berlaku sebaliknya, takkan aku mengalah.dan akhirnya, aku down!.tersangat down. banyak dah print,tapi, banyak lagi kesilapan.biasalah, adat belajar kata orang.

tapi,siyesly, Allah itu Maha Hebat. diberinya orang sekeliling aku, sangat menyokong aku, dan membantu..syukur ya Rabb! AJK pun terlalu ramai.hee. tak sangka pulak.tapi,memang beruntung dapat AJK macam diorang .bersungguh-sungguh buat kerja.tapi, thanks sangat kat my Bff.sungguh! banyak tolong aku.(^___^)...

tadi, rasa macam nak menangis bila Encik Hakim kata banyak kesilapan dalam paper work.huhu.aku tahu, i need learn new knowledge.. aku wat cool aje, tapi, sampai aje galeri macam dah down giler. nasiblah semua Ajk exco kerohanian support..huhu.kata mereka, adatlah ini jadi pengarah..Errr..T_T..lepas tuh siap Exco aku pujuk.

"syafa, janganlah menangis"

oh! mana ada aku menangis, cuma frust dengan diri sendiri !..tapi,aku yakin,esok pasti ada sinarnya.takkan saja-saja Allah letakkan aku dalam bidang ini.itu aje lah kot! yang dapat aku kongsikan pengalaman hari ini.cumanya aku bersyukur dapat AJK macam mereka.sangat rajin dan boleh diharap.insyallah!hanya Allah yang mampu membalas jasa mereka padaku.Amin.

yang penting, pegang kata-kata ini bahawa 'Bila kita positif dengan ujian Allah, Allah akan beri kita dengan sesuatu yang positif!=)

nota aku:
aku takda busy sangat, cuma sometimes otak aku bercelaru..heee~



-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: