Tuesday, September 25, 2012

Memendam rasa

Assalamualaikum wbt,

pagi tadi, aku diduga oleh kesabaran. yang membuatkan aku terasa dengan budak cina kuliah aku..aih!. she forced to me too much. dipendekkan cerita, muka aku masa tuh memang menahan marah yang teramat, tapi cuba bersabar.=_=

tak perlulah aku ceritakan tentang ape, rahsiakanlah,makin ditaip makin membara. moga Allah sentiasa menguatkan jiwa aku. hampir menitis jugak air mata ini tadi, tangan dah sejuk menahan marah di DKG 4/2..oh!.. i can't forgot about it..ada kawan yang support aku.alhamdullilah! yang paling terharu, budak cina lain pun memahami perasaan aku masa tuh. okey!..cool terussss lepas itu.

makin sehari, ada ujian melanda.tidak mengapa, bukankah Allah itu sentiasa ada untuk aku?..moga terus tabah.ye, tabah dan kuat!!=) pastikan kita faham, bahawa setiap ujian melanda itu ada cubitan kasih sayang Allah pada aku, supaya aku sentiasa percaya setiap yang berlaku ada hikmahnya kan?

tidak mengapa lah,nak buat macamane. hmm, yang terbaru, i will handle one project untuk masa terdekat.tentang itu, aku rahsiakan dulu.doakan semoga berjalan lancar hendaknya.

sekian, Assalamualaikum wbt.

p/s:
Allah, Tolong Jagakan dia untukku.=)

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: