Thursday, October 1, 2009

best ke ada blog??

''nanti wat blog xtau nak citer ttg ape?
''pe yg dapat kalu blogging''
''xhabis masa ke''
'susah la wat blog,kena citer 2la,ni la''


ni mmg aku dah biasa dgar..
dari kawan2 n family aku sendiri..
mmg aku akui masa mula2 join blog nie
aku xtau pape pun..
kalu xcaye tgok post aku bulan 4..
aku terlibat dgan blog nie pun baru 7 bulan..
kalu mgndung,
xberanak lg..haha
2 la,aku akui blog aku xmenarik..;)
yg pastinya aku rasa satu kepuasan
bagi diri aku..
yeh! mungkin la..
bila blogging kita bebas nak citer apa saje!
disamping itu,
dapat wat senaman jari..haha..
sebelum nie mmg aku memiliki diari peribadi..
bila fikir balik
xbest gak..
macm mmndam dalam hati aje..
aku pnah terbaca satu artikel ketika tahun 2004
yg mgatakan org yg menulis diari berisiko
terkena sakit jiwa..
terkejut gak aku!
tp,mmg pun asyik luahkan atas buku aje
tanpa kita share ngan org lain..
tekanan pun bertambah..
aku berminat ngan blog pun
sebab aku dapat tau along ada blog
aku pun mggatal nak ada blog gak..:)
along,kemana kau skang???
aku kangan bangat sama kamu..;(
xpela,
yg paling penting dengan ada blog kita bebas nak citer
sebab ni kan blog kita,hak kita
org lain xleh halang..
lastly,
dapat melatih kita mgarang walaupun bahasa xbetul...haha..

p/s;
alamak dah kol10,kena ciap2 nak kuliah lak kol 11..
mandi pun belum lg..hehe..pg tadi,g tutorial titas xmandi..dahla present td..aku datangdekat kol 7..lwat sket..:) ..sekian sahaja! snyum2 ye slalu..

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: