Saturday, October 3, 2009

kempen 3J

posing jap kat kedai jual bunga..hehe
'JAUHI MAKSIAT
JAGALAH AURAT
JANGAN TINGGALKAN SOLAT'

ari nie ko-k aku kat tapak pesta konvo..
tujuan aku kesana ada 2..
pertama,
untuk tandatgan kehadiran ngan ustz..;)
yg kedua,
untuk jalankan kempen melalui edarkan pmplet kepada hadirin2 yg
hadir ketapk pesta konvO
sasaran kami ialah student uum..
ada gak macam2 respon dapat dari mreka..
antaranya,
macam seronok,xpuas hati,bnyak2 tnya,blurrr,wat cool,syum2..
suka aku menengok muka2 mereka..
ala,
biasala lumrah berkmpen ada yg menerima n ada yang xnak menerima..
masa nak balik,nampak la pmplet 3J dibuang diatas jalan..:(
tu sume halangan bg kami sebagai team 3J..
menda yang baik mmg susah nak diikut..
termasuklah aku sndiri..
2la,abg zhafir cakap kita sebagai team 3J pun boleh same2 beRubah bukan utk org lain aje..
kempen ni pun sbenarnya berunsur dakwah..
sebenarnya,
nak bkmpen bukan senang lebih2 lagi kalu ngan kwan2 yng rapat ngan kita..
mmg susah!..so,kena la slow2..
xleh nak paksa..
aku harap kawan aku itu dapat berubah..
aku dah xnak dgar org bercrita ttg dia lg..
dats's all...

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: