Wednesday, April 28, 2010

mohon padaMU

dapat melelapkan mata..walaupun kadang2 terjaga..dibayangi dosa2 semalam..

terokkah aku?

dalam menuju keredhaan Allah..tapi,hanyut dengan godaan hawa nafsu sendiri..kenapa??kenapa??

aku masih bersyukur,kerana Tuhan masih sayangkan aku..membuatkan aku tersedar dari kesalahan aku..

ampunkan dosa2 aku Ya Allah!..

aku hamba yang lemah..

terimalah taubat hambaMu ini..

rasa kesala dihati..

bersalah pada Umi n adik beradik yang jauh dimata..

aku hamba yang lemah..

kuatkan jiwa aku ya allah..


Ya Allah Ya Tuhanku, jauhkan kami daripada pautan nafsu syaitan durjana dan kami berlindung pada-MU daripada kejahatan nafsu kami dan jadikanlah kami daripada golongan orang yang SABAR.

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: