Tuesday, May 4, 2010

bahagia ini hanya sementara

semalam daa habis final exam ku..
tapi xley balik..
kena siapakan keja ceo mind..
program daa nak gerak 21 mei nie..

9 mei ni start ECOM sampai 18 mei
aku xpaham la npe subjek ni
wat masa cuti2 sem..
sianla student kena korbankan cuti sem..
ish2!
nak marah pon xley gaks..

aku boring giler dowh!
aku jer yg habis exam kowt antara
aku,nojie,fika,syaza.
diaorg tinggal 2 paper lg..
xley nak berseronok same2..
tinggal aku sunyi sowang!..waaa!


tapi,nanti diaorg xda Ecom ,xterlibat ngan CEo mind..
dioarng balik 6 mei petang..
ala,sedihnya..
nak nangisnya..


tgok nih!.
duk kat lab..
tapi macam nak jerit2 jer bosan..
pastu,xtaw nak wat ape..
masuk Yahoo chat..
dapatla chat ngan sape2..
ntahla..
xda feel lak..
out la ym td..
aku nie dahla jarang2 ym..
sebab bosan gediks masuk yahoo chat..


awak,
awak plak daa nak balik kan ??
takpela,saya pasti akan merindui awak..isk3!!

saya harap rasa ini akan ada lagi pada sem dpan..
saya nak awak jer..:P
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: