Friday, November 12, 2010

25 Perkara Tentang Saya Yang Anda Patut Tahu.

hoho..dapat tag dari naz & iDa..teng yerp to both of u!..ni nak jawab tentang diri saya~

  1. seorang perempuan yang mesra dipanggil syafa untuk kawan-kawan,selain itu jugak nama sopa untuk kawan2 skolah lama &family saya..oh!yang paling name special saya ialah BOB! itu untuk BEB saya..haha
  2. seorang perempuan yang biasa2 aje..yang xtaw mekap,n xda pon mekap2 nie..haha!..
  3. suka bercakap,lebih sesuai dikatakan mesra alam..
  4. suka main mesej bila saya rasa nak bermesej la.
  5. suka cakap tepon!lebih2 lagi bila dapat bonus call!haha..kalu xdapat bonus pon,suka jugak gayot ngan sape2 saya nak gayut!awak tau,siapa yang saya maksudkan!haha
  6. seorang yang sangat xreti nak merajuk!..tapi,bila rasa nak merajuk mungkin sampai menangis2!..ni amat jarang sekali!
  7. mungkin juga kuat jeles!tapi,xreti nak tunjuk~pendam dalam hati aje
  8. kalu demam,2 sebab aje,satu sebab kena hujan dan jeles~hoho!
  9. anak ke 5 dari 9
  10. ada 2 kakak dan 2 abg..kamarul,khairi,ain,aida
  11. kakak kepada 4 org adik iaitu najwa,awar,dibah & ainuddin
  12. x suka marah!tapi,kalu sampai rasa nak marah cuba sabar
  13. boleh cover mimik muka kalu tengah jeles ke,tengah marah,tengah sedey!
  14. budak marketing
  15. masih berusaha untuk naikkan lagi pointer
  16. baru khatam quran 2 kali,dan cuba berazam untuk khatam setiap sem,berserta maksud sekali..insyalllah!
  17. suka blogging
  18. suka online walaupun xda broadband!..haha
  19. suka tido lepas subuh!
  20. boleh jugak bab-bab masak nie...tapi,still learning jugak la
  21. ada 2 orang sahabat lelaki yang baik ngan saya iaitu beb ngan zakwan
  22. penah la clash 2 kali!..sebab tuh dah xmau couple lagi!..berkawan lebih baik..hihi
  23. sedang berminat ngan seseorang..haha
  24. tengah cuba nak kurus,tapi xtau la..haha
  25. hmm..itu aje kot!..harap ida ngan naz puas hati..hihi

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

1 comment:

Nazryn Mishar said...

huhu . puas2 .
eh , 2x clash xbermakna gagal .
cube lagi . miahahaha ~