Saturday, June 18, 2011

jalan-jalan kerumah Mr.Rafael di Comala,Colima,Mexico

 ni cerita hari Jumaat.16 Jun.aku,Naim,Mass diajak oleh Mr.Rafael iaitu pensyarah Fakulti Naim untuk kerumahnya,dia mai amek kitaorang.so,memang best la.sebab pergi makan kan.hehe.rumah dia cantik taw.huhu.ini kopi Mexico.kan Mexico antara pengeluar kopi kan.huhu.
 makan aiskrim!!..euww~~makin gemokkk la aku.HAHA

 haha!jakun kan jumpa buai.sekali angkut,aku naim,mass main sekali...haha
 angah hayunkan adik dalam buai!!hahaha!!
 itulah Mr.Rafael

 Mass pun main buai ni.haha~~
 brokoli cheeese krim ape entah!..sedap jugak.lupa namenya.
 si sepet tengah borak dengan Mr.Rafael!~
 aku punya bakat terpendam dalam bermain piano..hahahaha~~
 lepas itu makan lagi kan,aiyoook!banyak nya isterinya masak.tapi,sedap taw
 yang tengah itulah isterinya,..hihi.sangat comel kan?
 kitaorang diajak jalan-jalan luar rumah sat oleh anak dia yang 2 orang tuh nama Ana & Rafa..kalo gabung jadik Ana Rafail kan?hihi.anjing itu nama Maisya..tapi,Maisya dah cacat sebab kena pukul masa kecik.sedey ase~.walaupun anjing,kita memang xley sentuh,tapi perasaan kasihkan binatang perlu ada.~tol tak?
Rafa pun ada gitar,tapi tak reti sangat main.mereka berdua lebih kepada piano..huhu.siap ada guru khas lagi..euwww~
si angah menghayunkan buaian untuk Along kan?hehe.
angah yang sepet!!!!aku xpuas hati lagi dengan dia nie.HAHA!!dia panggil aku minah stuck!sebab aku xley bangun dari buaian tuh.haha~
 inilah makanan pertama yang dihidangkan.hoho.cheesee bakar kot!..ala-ala macam tuh la.sedap!!maaflah gambar tak tersusun sangat~hehe.okei

Nota aku:
banyak sangat hidangnnya.kenyang aku.huhu!..alhamdullilah la.dan sebenarnya,selipar aku putus kat rumah ini.tetibe kan,isterinya bagi selipar baru.so,aku ada sandal merah bereben merah skang!sangat comel..hihi
sangat gembira melihat kebahagiaan mereka sekeluarga.nak perangai suami macam Mr.Rafael la..eh!!HAHA
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: