Sunday, June 12, 2011

out to Manzanillo

pagi tadi,bangun awal,plan nak kuar pergi Manzanillo.iaitu daerah sebelah aku.Colima yang kawasan aku menetap ialah ibu negeri kepada Negeri Colima.kiranya tempat aku pergi Manzanillo,Colima,Mexico.so,siap-siap la kan.janji dengan Janny nak gerak kol 7.last2,lambat aje kan.Victor takda,kol tak dapat.tido la kot.so,kitaorang amek tiket aje terus,aku,Mass,Naim & Janny menuju ke Manzanillo.hoho,2 jam.jauhnya!.kecewa jugak la sket2.sleeping beauty la tuh Victor.hmm,memang tidoq sampai tak dengar hpon.aih!..

so,sampai sini la baru aku temui sesuatu yang aku cari.HAHA!untuk nenek aku,maybe last dah kat sini.aku beli buat terakhir.menghabiskan sisa-sisa peso yang berbaki kan.ngahaha~aku kan boros kan?budak marketing memang tak berkira okey!..mekaseh.ada kaitan ke?muahaha~,kat sini jugak beli something untuk Dr.Razli & Puan Kartini CIAC yang uruskan tentang kami bertiga kesini.itu aje lah kot!.tak larat nak bebel panjang-panjang.layan gambar okey!..




tapi,yang tak best!sangat panas la tadi!.tak tahan aku.plan untuk kepantai memang terbantut.aku nak balik.hehe.so,kejap aje la g  tuh.Janny macam tak kesah jugak.pakwe dia kan ada sekali datang.hihi.sebenarnya,gambar tak banyak yang ambil tadi.sebab kepanasan.HAHA!

Nota aku:
sangat penat..tadi,aku skype dengan kawan baru dan mak angkat aku.ngahaha~canggih kemain mak angkat aku,dah ada broadband umah dia.hehe.baguslah!!..dia kata dia rindu aku jugak.terharu rasa.siap dia kate macamnie" mekasehlah syafa sebab ingat makcik lagi.."lorr,sampai macam tuh lak kan.

aku memang rindu semua yang baik-baik dengan aku.muahaha~okei!.i wanna sleep..=D..pikiran masih berserabut.disebabkan berserabut la aku menyibukkan diri.igauan mimpi mengubahku.mungkinkah?hmm..takpe,bangun tido pun,tengok wallpaper hpon,ada aje gambar kita.eh!!takot ase~okei!take care~

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: