Friday, November 16, 2012

Melangkah ke "Gerbang 22"



Assalamualaikum,

Alhamdullilah! Akhirnya, aku melangkah jua masuk ke gerbang 22 tahun..^_^
Thanks for wish, thanks for gift, thanks for calling..
oh! Impian aku kali ini, aku mahu terus jadik anak solehah.Insyallah!
Mahu jadik lebih matang lagi insyallah.Mahu jadik tabah dan kuat untuk cabaran akan datang
Dan impian terbesar ialah ingin pulang pada Allah dalam keadaan hati yang sejahtera.Ameen.
Insyallah.

semoga saya akan terus bahagia dengan izin-Nya.

sekali lagi, terima kasih Allah atas semua ini..
Syukur ya Rabb!.=D

# aku cuba ingatkan hati, ingatkan minda bahawa bahagia ini juga ujian! #



-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

2 comments:

reenapple said...

Selamat hari jadi yang ke 22.. =)

andakse7en said...

Happy birthday dear~
miss you
hope we can meet again.