Wednesday, November 14, 2012

Stalk !



Sekali lagi perempuan itu melepaskan marahnya.memang tiada siapa tahu, marah itu untuk siapa. sehinggalah, terkeluar jugak dari mulutnya.

"apehal perempuan itu masih suka Tag-tag dia kat Facebook tuh,meyampah tau! aku tak suka"

"oit....bunyi macam jeles"- kawan menyampuk.

"bukan jeles, tapi menyampah"

"kau rasa diorang ada in relationship ke?"

"kalau ada?"

"entah! takpelah! -sambil ligat perempuan itu menjadik "stalker" di wall lelaki itu.


"apesal aku asyik tengok kau suka sangat tengok wall lelaki tuh.yang peliknya, komen tak, like pun tak.ape hal kau ini?"

"entah! saje.menghabiskan masa untuk stalk wall dia"

"dengan tujuan?"

"aku tak tau.mungkin ambil berat dari jauh!"haha.



"cakap aje kat dia, perasaan itu masih ada.senang!"

"gila kau! sah-sah dia memang taknak aku dah.dia tak ingat aku dah"

"mustahil dia lupa kau. korang kan pernah berbaik-baik satu ketika dahulu"

"dahulu itu takkan sama macam sekarang!" -Ujar perempuan itu dengan nada yang keras.

"tapiii, perasaan kau tak berubah kan?"- kawan terus mencelah.



"maksud aku, cara kau tengok dia tu kat Facebook tuh.seolah-olah kau masih lagi caring kat dia.even dia tak tahu"

"ea? entah!..-Terdiam.Sepi.


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

2 comments:

reenapple said...

saya faham . =)

نورعيم said...

dulu sy selalu mcm tu kak.

tp skng dgn sendiri lupa dia tu ade dlm fren kat fb. huhu.