Sunday, February 10, 2013

Insyallah! ALL is WELL

assalamualaikum wbt,

betul orang kata, perempuan ini banyak songeh!.. termasuklah aku.huhu.. degil pulak tuh, susah nak dengar cakap orang. mungkin sebab keadaan bercelaru.ehhh!..hihi.. bila orang bagi idea aku susah kot nak dengar. entah kenapa.=_="




mungkin itu dinamakan aku memang keras kepala.lagi pulak, perancangan untuk majlis pernikahan nanti, tentunya ada banyak pendapat dari orang sekeliling. kadang itu, aku macam takmau dengar cakap orang. nak ikot kepala otak sendiri.. huhu..

susah kan?

balik-balik menangis sendiri. Allah sahaja tahu. aku cuma nak yang mudah taknak yang pening-pening. tapi, orang kata better dengar cakap orang yang lebih tua dari kita kan? mudahan Allah lembutkan hatiku..=)

mungkin juga syaitan saja hasut hati aku suruh jadik degil.ehh!..hehe. anyway, aku mitak maaf kepada orang sekeliling kerana kadang-kadang susah nak dengar cakap. huhu.. kepada encik tunang pun sama..-=_="

moga dapat bersabar dengan bakal isteri yang kepala otak macam aku ini.. huhu.moga Allah mudahkan segala perancangan kami dan moga Allah aturkan yang terbaik..=)

baru tahu, nak manage event pernikahan bukan sesuatu yang boleh ambil mudah. sangat sulit. tapi,yakinlah akan ada kemudahan disebalik semua ini.

I Trust Allah!..

Insyallah! All is WELL ..^__^



Wahai hati, cuba jadik lembut.
Wahai hati, belajarlah menerima pendapat orang sekeliling.
Mungkin ada kebaikan padanya.
^_^


^___^



-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

1 comment:

reenapple said...

kadang3 kita tahu apa yang terbaik untuk kita dari mereka. Mungkin