Saturday, September 12, 2009

bakers 'r" us

antara bhan2 yg diperlukan..hehe
ni la topping yg aku g wat kat depan..:)
pserta yg smgat & chef umi yg xkedekut ilmu..:)
peserta2 yg semgat mnonton..;)
pas ciap bancuh,nak bakar lak..
resepi yg peserta dapat trmasuklah aku..:)..

xda pe nak citer tp,nak citer gak.hehe..ni ha,sal aku join bgkel bakers 'r' us..nk tunjuk gmbar aje la..xlarat nak taip pnjg2 maklumlah puasa..hehe..pape pun bst jgak..xrugi byar rm5..:(..huhu..
nampaknya,nanti balik leh try nie..amcam?..ada sape2 ragu ngan bakat yg bakal aku cungkil?..ni ha,pasal topping tu,aku g coz dia pnggil sape2 yg nak g depan,aku pun pe lg xkan nak lepaskan pelung yg ada..tp,lupa suh org amik gmbar aku..fika juz rakam vdeo je..seganla nak upload kalu vdeo..kot2 ada org jeles lak ngan keblehan aku..ahaks! kitaorg blaja wat moist chclate cake & pineapple upside down..nama yg unik!
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: