Thursday, September 24, 2009

ke pantai teluk lipat,dungun,terengganu

aida yg sungguh & semngat..hehe..nawar tukang tgok aje
nawar tgok npe ahu tu?
aida yg buat2 berselera..huhu
najwa tgah makan..:)

salam..
ni gmbar petang td bertarikh 23 sept 2009
aida yg bawak kami,aku juz jadi pemerhati aida yg drive..hehe..
aku,aida,nawar n najwa g makan char kuey tiow kat pntai telok lipat aida yg belanja..
umi n yg lain xda coz g kuala terengganu untuk settlekan hal JPJ..lesen kamrul ilang..
so,kitaorg g la jalan2 ke Pantai Teluk Lipat menikmati char kuey tiow..
ha,sebelum tu kami g pam tayar kat Caltex..haha..
xpenah2 wat sendiri..
tp,kali ni aida yg buat,aku g pnggil pkerja situ mitak tlong ajar..
dapat gak ilmu sket..hehe
ermm,gmbar aku xdop hok lawa..ki3!..malu nak letakk..
ni pun gmbar2 cndid..aku tukang amik aje..hehe
ada se ag gmbar tp xleh nak upload..mybe berat kot coz aku dah edit..
nantila aku try..

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: