Sunday, September 13, 2009

reunion kolej matrikulasi perlis..(KMP)

klik kat gmbar nie ye untuk nmpak dgan lebih jelas..:)

semalm ada reunion bdak2 kmp..best gak,dapt eratkan silaturahim..mklumlah sebelum nie,xdala kenal sume bdak kmp..bila datang uum,baru la lebih mgenali antara 1 sama lain..hehe...awalnya,aku xnak g coz cam malas aje..tp,anis yg sponsor aku coz dia xda kawan nak g same2..aku pun ok aje la..org belanja..hehe..thnks ye anis!..pas ni,nik kata nak tubuh kelab ex-kmp kat uum..insyAllah!..nanti akan diadakan reunion ex-kmp peringkat utara di Kuala Perlis lak,mybe pas raya,,:)

p/s: wat zureen,jgan jeles2 yer!..hehe
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

5 comments:

[Miss Eriqa] said...

spe yg handle??
huhu..
batch korang je ke???
ni yg wat senior jeles nie...

syAfA said...

a'ah btch kitaorg aje..
hndle sendiri..org yg plg kuat hndle ex-jpp mtrik dulu..
jgan jeles yer2..
nanti la sya usulkan pada sahabat yg hndle nie kot2 leh bergabung ngan senior ex-kmp..:)

[Miss Eriqa] said...

hehehe..
xpe2..
nnt kitorg buat jugak..
huh..

maLin kUn2 said...

oww...ko kenal ea anis?? anis tu rumet aku dulu,time mtrik..
ti kim slm byk2 kat dier ea...
kate malin rumet dier kim slm...

syAfA said...

malin,
kenal la..
anis tu budak tutor aku la..
wokei,nanti aku gtau dia..