Thursday, January 7, 2010

about my presentation

alhamdullilah..
tugas aku sebagai presenter dah settle untuk subjek
hubungan etnik td telah habis..
aku xsangka macmne kekuatan aku datng..
tiba2 rasa nervous xda..
dahla kuliah besar DKG 3/1..

buat kali kedua aku bentang dalam kuliah besar yg dapat memuatkan 500 org pelajar..
lgpun,aku dah set b4 start td,aku nk wat cara pmbntangan aku lebih baik
dari sem lepas subjek bhasa melayu untuk pengurusan..
mklumlah sem lepas aku baru sem 1..
x biasa berdiri depan org yg begitu ramai..
b4 masuk u pun pnah present but biasa dalam kelas je..
xsampai 50 org pun..hehe

but,
assgnment group aku ada 4 lg yg bnyak kena submit awal bulan 2 nti..
~lala~
meeting2 untuk assgnment group bakal berjalan mggu depan..
malam nie aku jnji nk siapkan semua surat2 lawatan industri ceo mind`s..
insyallah..
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: