Saturday, January 16, 2010

Proton family Day~part 3~

tngah kira belon2 yg xpecah..kiranya,kawan2 aku menang la..
semangat budak2 kolej proton bkerjasama bg belon yg ada air
tngah dengar arahan2 yg diberi
nokie mcam dah x sabar2 nk mula..haha
barisan dalam kumpulan msing2..

aku yg kalah dalam main musical chair..haha..kepala xda..:)
aku?carik2 tau..haha..smngat kononnya..
main musical chair kena ada strategi tau..ramai je xmau jalan masa muzik pasang..takut xdapat kerusi..termasuk aku
budak lelaki pun main musical chair..tergelak gak aku..
mereka ni dikalangan senior2 aku..
hehe..dak2 laki pun main mcm tipu gak..muzik jalan tp xmau gerak..
ni masa main bola beracun..aku xmain pun..
juz tngakap2 gmbar..
senyum jer kak nisah nie..hehe

dats all pictre untuk sukaneka..aku nie tukang tngkap gmbar jer..suka2 jer..mklumlah dah pinjam ngan aisyah.so,tngkap gmbar sebnyak mgkin la..haha..aku juz main musical chair..tp,dah nk last2 dah kalah..xsmpat rebut kerusi..xpela..
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

2 comments:

Sharinginfoz said...

memang seronok kan berkumpul ramai2...

Jom makan Tempe

Perlu ke suratkhabar????

Layyinul Harir said...

mmg seronok pun..
rapatkan ukhwah sesama junior n senior..:)