Wednesday, January 20, 2010

karnival lagi..!!!

hari ada lg ekspo..tp,still tempat sama.dalam UUM ni gak.berhampiran Pusat kegiatan pelajar n varsity Mall..ertinya,di Dataran BUdaya..ekspo ini dinamakan KARNIVAL KEBUDAYAAN,KESENIAN DAN WARISAN kot..kalu xsilap aku..banyak la barang2 murah..

ala,tp nafsu nak beli kena tahan la..sabar2..kain pasang,tudung,baju..wahh!!semuanya mau ku beli..
umi cakap jngan mmbazir2..beli yg perlu..ok,umi;))

tad,jalan2 org RTM tngah wat ujibakat pengacara..ikot hati nak g.tp,masa tu duk pikir nak cakap ayat ape..xsempat pape..pihak RTM wat main2 kuiz tntang rancangan rtm la,tntng ulangtahun . dll.aku dahla xtau sangat.main2 teka2 tp,xbetol pun..hehe..kalu betol dpat brg cndrahati la..biasa2 jer..tp,fiqa n syaza yg dapat jwab betol..aku xdapat pape..:((..tp,fiqa bg adiah kat aku..yea3!!
dapat jgak merasa..fiqa juz amik bookmark yg lain dia bg kat aku..

ok..ntila..pape lg pjalanan karnival tu..aku citer k..
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: