Thursday, July 29, 2010

congrats to my sis!


oraitt!..sini nak citer..selasa baru nie..
27 julai 2010..
saya lupa nak upadate..hehe..
ni ha,kakak sulong saya konvo kat UNiSzA..
yg dulu dikenali sebagai UDM..

kakak saya yang saya panggil ain nie,dah kurus sket skang..
gambar nie saya suh dia MMs kat saya..
maklumlah xdapat nak pulang..
act,kakak saya grad diploma pengajian islam& IT..
sepatutnya dah konvo taun lepas..
xtaw la cmne dijadikan ada masalah pengurusan,
so terpaksa tangguh..
kakak saya grad sorang2..
xsame ngan kawan dia..
ntah macamne nama kakak saya ley tercicir..

eh3!..
okey..
ni umie saya..
umi grad PhD..hehe..
saje2 je kowt merasa..
nampak comey gak umie nie..
yela,
like daughter like mother..~ntah pape je!!..

p/s;
xsabar nak grad!!..
5 sem lagi..:D


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: