Wednesday, July 21, 2010

saya,abg shaharil,zizie & z..:)

okey..kiter mulakan dengan gmbar tuan punya blog~..;)

hero2 yg pergi sekali ..

ni `madu` aku..haha

saya n haziqah a.k.a madu saya..haha

z sedang berbincang sesuatu mengenai tuntutan hak..haha..
eh2!..xda2..act,kitaorg g alor star semalam sebab nak jumpa encik azri ni la..
untuk PERKIM..

ha,tgok nie!..encik azri tengah menympaikan pegetahuan ttg Stormreaders..!


~mencatat itu penting..hihi


then,singgah g Giant..sebab bersebelahan ngan Yayasan Albukhary..:)
budak diatas sedang pilih rak kasut..haha

amat bagus abg shaharil ni..hihi



saya beli bantal2 nie..yg kuning untuk roomate..
yg besar utk saya..hehe

~ececece..tolong tolak aje..
kalu tolong bayar xpe gaks kan??haha..:)

kusyuk!..
memilih makanan untuk si zizie diet..hehe

gambar bahagia kononya..hua3!!

haha!..bajet banyak nya duit..
padahal x cukup..
nasib baik abg shaharil ada..
pinjam dulu..haha

maaf z,kitaorg bergambar masa ko tengah amek keta tuh!..
haha

si zizie yg comel..hihi

abg shaharil..:))

tengah rajen2 susun barang..takot xmuat..
bantal letak depan..haha

kat toilet pon nyempAt posE..

ehem..ehem..:))

hahaha..:))

mr.z nampak mata pon cukup la..:)

hah!dah nampak pon z...yea3!

driver sehari ke A.s.

hero2 kami..haha

me & aziq..;)

ikan siakap :)

kailan ikan masin..:)

telur bungkus..

paprik ayam..

tomyam campur..:)

wah!..makanan yg banyak..
mekaseh wat haziqah bayar rm40..
n untuk z bayar rm4..haha

taraaaaa..:))muka tuan belog nie lagi yer..hahaha..

k..bye2!..:)
mekaseh wat sume..:)

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: