Thursday, July 29, 2010

hari organisasi pelajar uum..~H.OPE~


sini nak citer..
sekang kat uum ada wat hari organisasi pelajar..
pendeknya panggil HOPE..
so,saya xmelepaskan peluang ini..
untuk join apa2 kelab yang ditawarkan..
ia berlangsung 27-29 julai..
target saya nak daftar PERKIM,PERMATA,kelab EQuin & Memanah..

tapi xda rezeki..
tutup je yg eQuin..
xley main kuda la..
ni kat booth perkim..
aku nak daftar,
rupanya dia kata xpayah sebab dah ahli lama..
so,jimat rm3 aku..hehe..
aku dah daftar masa sem 1 dulu...
so,amek2 gambar la..hehe

ni lak kat booth PERMATA..
persatuan mahasiswa anatk terengganu..
ni kena daftar setahun sekali...
rm5 kena korbankan..hehe


tengok nie,tengah terangkan aktiviti yang akan dijalankan kepada pelajar2
yang berminat..
budak sem 1 xsalah aku..hehe

antara yg sempat aku amek tadi..hehe

HOPE ini bertempat di Dataran Perdana..
menghadap library..
sekian..:))

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: