Sunday, July 17, 2011

jalan-jalan ke Tangkak,Johor..=)

salam.ini cerita tertunggak!..as u know,aku kat rumah,so jarang sangat boleh online.so,skang kat rumah nenek aku,ada wireless boleh la menumpang update jap!hihi..ha,ini cerita aku pergi Johor hari tuh pada 8 Julai 2011.,ramai ingat aku pergi jumpa Boyfriend aku kat Johor.padahalnya tak!takda pakwe la kat Johor tuh..eh!!..aku jumpa kawanku nama Ainisha.ha,itu dia yang pakai tudung purple tuh la..hihi..
 ini dengan anak saudara Ainisha,namanya Amir Fauzan..hoho.comelnya dia,sebab kepala dia bulat..hoho
 ini masa jalan kat Tangkak tuh..bersama mak ainisha..hihi.masa ini,baru lepas dapat baju free!!..eh!haha..mak cik bagi..thanks a lOt!..kain itu beli same kaler dengan ainisha.~~hehe

 hoho.posing jap!~~ngee!=)

lepas penat jalan tuh,mak ainisha belanja kepsi!hoho~
then,9 Julai 2011,aku balik la Dungun.saje jalan kenal Johor.ini first time aku pergi Johor sebenarnya.dahla pergi sorang2..hihi.dan untuk ainisha,mekaseh taw sebab sudi layan akak dengan baik sekali.mekaseh jugak untuk bantal peluk Hello Kitty tuh.then,nanti kain baju tuh siap,ley la posing lagi..eh!!~haha..~moga kita akan bertemu lagi kan?=)

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

3 comments:

Ainisha ali said...

hahahha... tq to u too kakak... rindu sgt ktakk :) nti dtg lgi ye... jgn serik k syg... :) simpan bantal lek lok...

padlie said...

Lamanya tak datang sini...
Sibuk dengan urusan dunia..
Bila balik?

Bestnya jalan2.. Saya dah lama x gi Johor.. Rindu lak kenangan lama

Bunga said...

amboiiii...sakan borong..eheee