Thursday, August 4, 2011

Al-Faatihah Acik Ma..

i know,kamu semua sangat kuat!!~~

ketika dulu,

tahun 2003,
Kau menjemput ayahku pergi menghadap Mu.

tahun 2004,
Kau menjemput Tok Wan pergi menghadap Mu

tahun 2010,
Kau menjemput Acik Zie pergi menghadap Mu.

dan kini,
3 Ogos 2011,bersamaan 3 Ramadhan,
Kau menjemput Acik Ma pergi menghadap Mu..

Kuatkan hati keluarga kami menghadapi musibah Mu.
Allah takkan uji hambaNya diluar kemampuan hambaNya.

untuk,
acik wan,ipie,a`ah,Nj & baby...
Allah lebih sayangkan Umi...
Al-Faatihah!..

siyesly,aku akan merindui saat terakhir aku bersama acik Ma.~T_T
sebenarnya,pusara acik Ma dikebumikan berhampiran dengan pusara arwah ayah,arwah tok wan....

*gambar ihsan dari Cikgu Musa SMK Seri Dungun..
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

3 comments:

budakcomey said...

salam sya, hopefully ko makin tabah m'hadapi hari2 mendatang. takziah utk family ko, moga roh arwah dicucuri rahmat. aq harap ko makin kuat hadapi sume dugaan ni dan aq yakin ko memang sorang yg kuat sbb Allah menguji ikut k'mampuan hambanya....selamat b'puase n harap keberkatan bulan ini bg kekuatan pd ko... rndu kat ko, kirim salam kat umi n family ko, sory tulis pnjng2 sbb xd kredit, hihi.....

p/s: sdih kut aq sbb xleh nak r.mate ngan ko, tp aq harap ad keajaiban b'laku so aq nak cube doa byk2 bln rmdhan ni, tp klu xd dpat redha je la.....:))

syAfA said...

salam..weyyy,rindu jugak ko!...ish,kau ni susahnya nak tpup..haha!..anyway,xpe..dah tau ko cmne,so aku paham..haha~

ish2..okei..aku kuat!..hoho.
yela,kdg2 kerinduan itu dtg kan..huhu..

moga2 la dpt sebilik lagi.mls la dpt junior..haha~

Anonymous said...

yg pergi tetap akn pergi.. =)

-kak long