Friday, September 16, 2011

about my new subject

International Marketing (IM)
-not bad la.lect pun okei.perempuan.agak baik la jugak.tapi,macam suke ngajar je.patot bagi la take 5 minit untuk rehat. ke kan.hehe..

Marketing Management(MM)
-lect suke borak aje.tapi,aku yang blur..eh!..subjek ini aku konpius dengan IM..entah,rasa macam same aje...hihi.ada kaitan dengan Retailing jugak sket2..

Retailing
-best kelas ni!sebab lect tak marah masuk lambat.haha!..yela,tau aje la kan kelas ini pukul 2pm,aku nak turun dari DPP lagi lambat la,solat zuhur lagi.(alasan!=P)

Cyber Law
-ini lect indon!.lawak jugak la dia,tapi,okey la dalam kuliah.sebab dia explain dalam Bm,slideshow je dalam English.huhu.setakat ini okey lagi la.huhu.

Pengurusan Pengeluaran
-ngantok kot kelas nie,.sebab tengahari.alasan..eh!...lect cina yang mengajar tapi penerangan dalam bahasa melayu..lega!..

perakaunan perniagaan.
-rasa macam pelik je belajar akaun..haha.menyesal tak amek mase sem 1 arituh..huhu.dah lupa banyak dah menda yang belajar masa matrik arituh..takpelah,tak baik menyesal.teruskan aje..

Mandarin 1
best giler kelas ini.enjoy je..waaupun kelas ini malam jumaat.huhu..Mr.Yeap sangat best!.

p/s;
wahai Ptptn cepatlah masuk.(T__T).
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

2 comments:

miss zizie said...

ouh lepas baca entry kau baru aku ingat aku pun x buat entry pasal subjek lagi, haha!

reenapple said...

ouh.. gud luck ei...hehe