Friday, September 23, 2011

Ya Allah!..kuatkan hati aku menghadapi ujian sungguh hebat ini..T_T

it actually started at around 11pm last night.i got one news!..BAD news maybe.my heart feel like broken and sad..i dont know is it i need to tell this to my friend.maybe,dont talk anything.i cried again!..i dont know is it dugaan Allah untuk aku kali ini.i must be strong okey!..

then,i called my sis!..opkos mase ini tahan sebak..uwaaa~~!..my sis said,dugaan Allah,kena sabar menghadapinya.okey!..i okey.cool down.kepala dah saket2,then takley tido,berjaga sampai 3.30 pagi,tengok movie~~aku paksa diri wat something,dari aku termenung memikirkan semua ini.SERABUT!

lega sebab roomate i takde mase ini.mase dia balik,wat cool down semula.wat macam happy la..eh!!.yela,nanti dia pelik tengok aku sedih-sedih kan?hihi..alah,takde ape pun.malas dah nak pikir ape-ape.T_T..

untuk kau,
boleh tak jangan menyusahkan hidup aku dan orang-orang yang aku sayang.
can u?
semoga ALLAH bagi petunjuk pada kau..Amin.

siyesly,im not in the mood actually started last night.be alone maybe?..haha!..im okay actually,but my heart still  terasa sangat dengan ape yang dia dah buat..T_T

sekian..^_^


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: