Tuesday, September 27, 2011

sambutan aidilfitri DPP Proton


snap pict dalam toilet..hahaha~~

hye!..Sabtu baru ini 24 September 2011,DPP aku wat sambutan raye.so,aku antara tukang masak..ehhh!antara peserta yang merewang..yeaaahh!sangat suke,wat ayam masak merah,rendang daging.dapat ilmu masak cara kawah..eh!..ha,betol la.ilmu ini sangat berguna,tetibe balik rumah nak masak kawah sekampung..haha.


act,aku sangat malas nak siap..u tau sangat leceh bila nak pakai baju kurung malam-malam.amek keputusan,pakai aje baju yang tak raye..boleh ke?hehe!..boleh la kot!..just nak nampak lain,i pakai selendang okei..u ada?ehh!!..lepas tuh,mekap-mekap sket.takde la tebal mane pun.=D

sambil tengah mekap sebelum nak turun galeri Proton,aku text kat si awak:

"awak,pinjam kening awak jap,nak bagi nampak tebal sket boleh x?"

si awak terus reply:

"mendala,kening awak tuh dah cukup cantik untuk awak taw"

tetibe rase nak senyum sorang-sorang mase ini.hoho..eh!..berbalik pada yang asal,majlis itu berlangsung dengan jayanya..dengan persembahan yang lawak-lawak.sebab sambil diorang berlakon pun,dioarang ada wat gaye tangan kebahu,mate keatas..HAHA!!..penat sangat gelak malam tuh..hoho.tapi,seronok jugak la.aku berpuas hati la jugak. 

see!layan aje gambar kat bawah,kena hias rumah terbuka mengikut blok.persembahan semua.tak larat nak upload semua.hehe.




sekian..^_^
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: