Thursday, December 20, 2012

Penghujung Segala Kuliah

assalamualaikum wbt,

Hari ini paling yang saya tunggu sejak saya semester 1 iaitu hari last kuliah.ye, penghujung segala kuliah yang ada.Alhamdullilah dapat merasainya hingga keakhir kuliah, walaupun ada ponteng kuliah juga..=_=. saat indah disini akan saya saya jadikan kenangan dalam hidup saya. dan yang pahit itu, aku buang kat Hutan Sintok.


16 dec 2012





sejak seminggu ini, selepas tamat aje kuliah, terus pergi kat lecturer mitak nak bergambar.but, ade jugak yang aku tak dapat bergambar iaitu dengan Dr.Rahim lect servis, dia ada keja luar.so, memang takda lah memori untuk gambar cuma lekat dihati lah.

Thanks untuk semua pensyarah dari semester 1 sampai semester 7. sem depan insyallah akan mula praktikal dah Februari depan.=)

sekian,doakan saya dapat menempuh final exam dengan baik ye.kat bawah ini jadualnya:


Moga semuanya berjalan dengan baik hendak-Nya..

sekian..



-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: