Sunday, December 23, 2012

Usrahku Sayang

assalamualaikum wbt,

hari jumaat baru ini, berakhir sudah usrah kami kerana kami semua bakal tamat pengajian nanti.insyallah!. doaku ialah semoga aku akan punya usrah yang lebih bahagia selepas ini..=) *dalam maksudnya kan?ehh!=P.oleh kerana sekarang minggu study week.so,ramai la yang tak dapat hadir. kebetulan pulak Naqibah ada bawak banyak makanan sebagai jamuan terakhir bersama kami..sedih ase..T.T.macam-macam dia pesan,persediaan untuk alam bekerja, persediaan untuk menjadi isteri solehah.hehe. macam-macam tips dikongsi oleh naqibah kami.



kenangan terakhir kami bersama. yang paling buat aku bahagia ialah hubungan ini atas dasar cinta kerana Allah. kami bertemu untuk berkongsi ilmu agama.Alhamdullilah!..=)


Sungguh! Aku bertuah dipertemukan dengan Dr.Norhasni.nasihat beliau akan kusemai dalam hidupku selepas ini.insyallah!.Pesannya yang terakhir, supaya kami semua biasakan diri mengaji al-quran, supaya ion-ion positif ada dalam diri untuk menerima benih yang baik akan datang..weeeeeeeeeee...=) . Tidak kekok untuk kami berkongsi tentang hidup akan datang.Pesan beliau untukku, Moga syafa ditemukan dengan lelaki yang baik untuk bimbing diri ini.Andai dapat sebaliknya, kita yang perlu bimbingnya kearah yang lagi baik.mungkin itu takdir Allah.

soalan terakhirnya untuk aku ialah:

"syafa dah ada calon ke maklumlah dah semester akhir sekarang.?"
"syafa tunggu petunjuk Allah"..=)

Ya Allah! Jadikanlah aku seorang wanita solehah, penyejuk mata bagi umi dan ayah. Amin.

Moga hubungan antara kami akan terus terjalin selepas ini.Amin.

nota aku:
sekarang, baru aku tahu kenapa seorang lelaki perlu memilih perempuan yang solehah.



-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: