Monday, December 24, 2012

Subuh Dimana?

assalamualaikum wbt,

aku punya kawan.oh! kawan,.=_=. he always told me, remind me to wake up early in the morning.ouchhh! sometimes, i feel difficult to wake up early..he said, i'm fail to married. if i can't changes my habit, i can't married!..T___T

how can i wake up early? he said, setting niat betol-betol.dan bisikkan macam ini sebelum tidur, "ALLAH,aku nak bangun awal, nak solat subuh awal,nak mengaji al-quran.mudahkan untuk aku bangun awal esok".insyallah,kita akan bangun awal.sehinggalah satu ketika, he shared something at his facebook.. i sentap !=_=


actually, he's teacher at Sarawak. so, no wonder he can wake up early.=P. dan waktu sana kan awal dari semenanjung.hihi. and i'm as student, normal la kalau bangun lambat..hehe!..hmm, tapi, apepun amanah pada Allah wajib dibuat.iaitu solat subuh awal.=)

nota aku:
Thanks being my friends ya!
Esok,nak bangun subuh awal!! niteeeeee~=)



-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

3 comments:

marwan hashim said...

aku cume buleh suke je baca...hehehehe

marwan hashim said...

aku cuma bole suke je baca...hehehehe

reenapple said...

ini bgus... selalu bgun lmbat tuk SUBUH. =(

#mintak awak kejutkan la.. ehehe