Saturday, March 16, 2013

# Nikah : Baju

assalamualaikum wbt,

hari ini, pergi uruskan tentang pernikahan. Alhamdullilah, siap tempah pelamin, baju untuk majlis sambut menantu, veil dan bla-bla.. baju nikah aku dah beli pun.beli sebab nak buat kenangan dikemudian hari..ngee. Insyallah, kaler krim. Dan alhamdullilah, Allah hadirkan seseorang untuk bantu gubahan barang hantaran. syukur sangat!!..=)

nak sharing sebab murah sangat.. korang bayangkan ye barang yang aku sewa ialah:
  1. Pelamin Simple.
  2. Set bilik tidur
  3. Baju majlis sambut menantu.
  4. Bekas Par 7
  5. Bakul 2 biji untuk isi doorgift
  6. Bantal akad nikah 2 biji
  7. Bunga Tangan untuk pengantin perempuan..ehh!=p
  8. Veil 3 helai
Semuanya RM 380. ulang lagi RM380 !!..=)



ada lagi yang tak settle, baju untuk encik tunang.mak dia cakap kat aku yang he wants me choose for him. okey.dia kate tak kesah. asalkan ikot warna tema. purple & gold..(^_^) ..haa, tadi jugak, dah pergi settlekan surat pengesahan bujang dengan JKKK ,almaklumlah aku tak kerja lagi still praktikum,kena minta dengan JKKK la,kalau dah kerja mintak dengan majikan.oh.macam-macam aku belajar bab selok belok nikah..

tapi,satu hal aku masih masalah ialah berat badan makin naik.ape hal entah.aku pun tak paham.mungkin terlalu bahagia,ngeee!... semua orang pesan suruh kurus.aku pun tak tahu mana datang lemak degil kat badan nie.haha.tak lama dah, lebih kurang 69 hari lagi..Ya Allah! Kuatkan hatiku ini menahan nafsu makan..=(

Ini sahaja yang mampu dicoretkan. yang lain simpan dalam hati aje.ehh!...Sekian

Doakan semuanya berjalan lancar. Ameen..






-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: