Wednesday, January 20, 2010

seronoknya syafa..:))

pagi td,bangun macam biasa pas solat subuh..mestila smbung tido,sebab kuliah pengantar psikologi kol 12.30-2.00 petang nie..bangun dalam 9.45 pagi.terus wat assgnment jurnal untuk subjek asas keusahawanan.ketua aku,Andrew nk tgok petang nie lepas kuliah asas keusahawanan kol 3.30-5.00 petang..act,kuliah aku hari rabu dari tgahri sampai petang.coz aku dah susun elok2,sebab selasa malam kelas sampai kol 11 malam mstila penat kalu nk bangun awal.hehe..

ok la..pas siap2 nak turun tadi,ingat nak print out dulu notes yg Puan Azura,pensyarah psikologi aku masukkan dalam Learning Care UUM..aku g la lab kat galeri proton.n tiba2 masa view kat subjek aku,hati tergerak nak click kat annoncement..nak tau ape yg Puan Azura antar??..hehe.
maunya xseronok aku..pe lagi,naik bilik,tukar baju,turun lab tingkat 1 blok aku and post citer nie..

apala aku nie,Puan tgah sedih,aku lak yg hppy..hehe..n aku harap anak puan cepat2 sembuh ye..:)

kelas CANCEL pada 20hb Januari 2010

Salam dan selamat sejahtera semua pelajar

Dimaklumkan bahawa saya skrg berada di hospital sultanah bahiyah alor star menjaga anak saya yang sakit akibat jangitan kuman di paru parunya sejak 18hb jan. keadaannya agak serius namun stabil. maka, saya tidak dapat melaksanakan kelas pada 20hb Jan ini. utk kelas seterusnya saya mohon pelajar merujuk announcement dari semasa ke semasa, insyaallah saya akan memulakan kelas seperti biasa bila anak saya disahkan sihat dan boleh discaj dari hospital. mohon mengulangkaji dan membaca nota dikalan waktu terluang. terima kasih.

ihklas.,

Puan azura


posted by Siti Azura Bt Bahadin Tuesday 19 January 2010

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

2 comments:

Suzana Ikram said...

wahh.. hapi nyer xde kelas.. walau pepon jgn lupa ulangkaji dn baca nota2 tu ye..

semoga ank pn azura cpt sembuh..amin.

Layyinul Harir said...

hehe..
ok kak zana..
nti syafa study..:))))

insyaallah,moga2 ye