Saturday, May 15, 2010

awar..

mula2 g mall..top up la..mau call my sayang..of course umie i la..:) g order lu makanan.
& duk kat belakang Bistro..bersedia umtuk call..kawasan lapang aje..sesuai untuk gayut..haha

call no najwa, xdapat..call no aida,xda org angkat,call no ain lak..

najwa;hello,eh!..aku,aida,ain,dibah kat pantai nih!..
saya;laa..bestnya..umi g x?
najwa;umi xg..mana umi suka jalan2 nih..

aida amek hpon..

saya;bestnya mung..wat nape g sane?
aida;kita gather2 la..
saya;ceh!..saje jer mung nih..

n bla..bla..bla..bla..

saya;erm..xpela,aku call umah lah..
aida;ok2!..

call umah lak..

awar; ellow..
saya;ha,umi ada x?
awar;sopa,ada tpup kat aku x mareng?(semalam)
saya;la..mana ada..kan aku dah dah bals mesej semalam..
awar;mana ada..

sebabnya,semlam awar ada mesej aku tnya ada tpup kat dia x..masa aku tngah tido kowt!..
aku dah reply la.kot2 balas dalam mimpi kot..haha..

saya;dah2,pnggil umi..
umie;salam..
saya;wsslam..umie wat ape tuh?sihat ker?..
umie;umi baru amek wudhuk nak mngaji..alhamdullilah,sihat sket kaki ni..

umi saya nih,amat suka dengan bertanam kat laman umah..bese nya,nanti kaki tu penatla,lenguh la nanti.saya dah banyak kali nasihatkan umie saya..:)

bla..bla..bla..

saya;umi pnggil awar balik..
awar;eh,nanti esok aku g lawan taekwndo..pmilihan untuk wakil negeri..setakat ni dah terpilih untuk wakil daerah
saya;eh!yeke?mung tali pe doh skang?
awar;merah,nanti merah 2 pas tu baru hitam

ala,kira cm tu la saya cakap tadi.saya ni bukan pe blur sket bab2 nih!..saya x aktif bab2 seni pertahankan diri nih..

cakap lagi..bla..bla..

dah lupa daa..haha..

dats all..

saje update..saya harap adik saya awar berjaya terpilih untuk wakil negeri n lawan kat UMK nanti bulan 6..:)
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: