Sunday, May 16, 2010

cinta & harapan

Kelmarin hanya tinggal kenangan
Bersama peristiwa semalam
Adakah hari ini yang ku tempuh
Akan bersinar untuk hari esok

Benarlah apa yang telah di kata
Penantian itu satu penyiksaan
Kepastian membunuh kerisauan
Ketabahan mendamai keresahan

Dalam dada
Ada bara cinta yang menyala
Dalam cinta
Ada kita berdua
Tiada siapa
Bisa merungkai rindu di jiwa
Dengan iman dapat kita membendungnya

Hanya kurdat tuhan
Yang bisa menyatukan
& bisa meleraikan
Cinta sesama insan

Rahmat kasih sayang
Yang amat di harapkn
Untuk kita abadikan
Kasih di alam cinta
Bahagia..


p/s;
sungguh aku tak mahu mengalami perasaan ini,sungguh tidak pernah terfikir untuk aku melalui perasaan ini,namun sungguh aku tidak boleh menolak kasih dalam hati yang telah hadir,dan sungguh aku tersiksa dengan rasa ini.....kerana kepastian yg ku nantikan,belum hadir untuk memadam keresahan...aku hanya mampu memendam kerana aku seorang Hawa yang punya rasa malu untuk memberitahu kepada Adam yang hatiku telah terbuka untuk dia...kepada si " ADAM" budi dan sifatmu yang menarik perhatianku, bukan kerna rupa dan kebahagiaan dunia yang menjadi pengukur....Ya Allah kau telah izinkan rasa ini hadir dalam jiwaku.....namun jgnlah kau biarkan rasa cintaku kepada-Mu yang selama ini telah ku tanam, terhakis dalam kelekaan cinta insani...Ya Allah jika "ADAM" itu utkku...jadikanlah kami hamba yang patuh dan beriman pada-Mu dengan sesungguhnya iman...AMIN...)
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: