Friday, May 7, 2010

go..go..go..to all team ceo mind's

gambar kat ats tuh,gmbar saya dengan iza..
satu ajk ngan saya untuk biro security&welfare.
gambar bawah nih,antara ajk2 ceo minds jugak..:)


company yang part aku kena handle..hihi..
dah siap call..
encik rizal n encik kusyairi..
saya suka dengan mereka yang mesra pelanggan..:)

kalu nak tau gmbar ats belah kiri tuh..
diala pengarah projek nih!..
tengah bersungguh2 menerangkan sesuatu kepada syida.
syida ni ajk biro penginapan..
gmbar belah kanan paling ats,semestinya mak ikan aku..
dia kan ajk biro tajaan..:)
gambar yg lain2 tuh,antara sebahagian dari team kami..
semngat je semuanya..:)

antra muka muki yang menawan..haha
mak ikan tetap terindah..hua3!!
gambar ats belah kiri,name dia fareezz..yg kanan frah..
same sem dengan aku..
yg bawah2 tuh,antara ajk gaks..:)


p/s;
saya x nangis ari nih!..
betol!..
malam ni ada meeting kol 9..:)

p/s/s;
lusa dah start Ecom II fasa 1..
so,saya akan berehat sebentar dan fokuskan untuk subjek ni lak..
saya akan sambung balik tugas sebgai ajk pada 18 mei ni lak..

p/s/s/;
sesibok mana pon saya,blogging saya xkan tinggal..:)


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: