Thursday, February 23, 2012

yeah! semester 6

Assalamualaikum wbt,

minggu ini adalah minggu pertama aku di semester 6..wahhh! serius! tak percaya.makin rasa dewasa aje..ecehh!..*matang tak?eh!..suke jugak dah masuk semester baru..weee~masa sebelum buka semester ini,aku ada borak dengan umi.


mereka kekuatan saya.*tetibe..hihi


"umi,nanti umi doakan sopa dapat tabah dan kuat"

"lahhh.kenapa plak dah?"

"umi tau ajelah,hidup kan semakin lama semakin mencabar,takut jugak syafa nak masuk semester 6,takut ada dugaan yang syafa rasa tak kuat"

"mintak kekuatan dari Allah ye,umi memang selalu doakan semoga syafa kuat dan tabah,banyakkan solat hajat sebelum tido,solat dhuha jangan tinggal,pagi-pagi baca yassin dan Al-Waqiah ye,insyallah kekuatan jiwa akan ada,al-quran jangan lupa baca paling kurang semuka surat satu hari,Mathurat jangan lupa baca jugak ye"

"ye..taulah..haha..insyallah la umi"

itu aje umi mampu pesan untuk jiwa aku.so,itu yang aku cuba buat.*kadang-kadang lalai jugak..ngeee!!=P

umi tau,umi takkan selalu ada hari-hari dengan aku kat sini,lihat aku.itu aje umi mampu pesan sebagai pelindung aku.sayang ummi sangat-sangat!!.=)


ha,semester ini aku ambil 7 subjek tau,iaitu 


  1. Analisis Pemasaran
  2. Branding
  3. Pemasaran Industri
  4. Salesmanship
  5. OB
  6. kenegaraan
  7. Mandarin 2
makin lama,rasa makin mantap aje subjek itu.lebih lagi paper marketing.so,opkos memang banyak projek luar,company lagi,jualan barang,survey itu ini,modal jualan..ngrrr..banyak!.=)


harapan untuk semester ini,mahu naikkan pointer lagi..*wink!..insyallah la,moga dapat berjalan dengan lancar segala esaimen dan final exam nanti.ha,yang aku pelik kali ini ada jugak,tetibe ada kelas aku kat FPK.aneh!..aku rasa janggal jugaklah kelas kat FPK,sebab bagi aku,itu tempat budak akaun.tak layak untuk budak marketing menumpang kasih kat situ..=_=.tak kisah la mana-mana pun,asalkan aku dapat belajar dengan tekun tanpa ada kekacauan jiwa lagi.*perghhh!.=P



hopefully,semoga aku dapat bertahan hingga kepenghujungnya..ingat! belajar kerana Allah.buktikan orang islam pun boleh berjaya.=)..Amin..~



-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: