Thursday, June 7, 2012

Jalan takdir kita


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.


"dulu aku dapat rasakan sesuatu antara kita,tapi sekarang rasa itu dah hilang"

"tapi,aku tak pernah rasa apa yang kau rasa"

"ya,sebab rasa itu dah berlalu tanpa disedari"

"entahh..aku tak faham"

memanglah aku buat-buat tidak mengerti,tapi hakikatnya aku lah yang menelan semua rasa pahit ini tanpa kau sedari..sungguh! kau memang takkan pernah faham.


"kini,kita mulai kawan seperti dulu.tapi,rasa itu takkan sama.."

kau ingat lagi,saat kita ke ekspo konvo sem lepas berdua.mati-mati kau mitak aku belikan beg Angry Bird jugak.kau beli untuk kau,aku beli untuk aku.duit memasing..haha.rupanya kau nak sama dengan aku kalau kekuliah.dulu,kita selalu masuk lambat kuliah,gara-gara menunggu kau.penat aku call kau suruh bangun awal.tapi kau masih dalam mimpi.sungguh! kadangkala,aku lihat kau la kawan lelaki paling comel.haha~



arghhh! itu semua dulu.takkan sama macam sekarang..beg Angry Bird ditepi katil,buat aku tersenyum sendiri,tanpa kusedari air mata mengalir.


Aku atau kamu yang berubah?Atau ini jalan takdirnya aku dan dirimu? atau mungkin hadirmu sekadar memenuhi watak dalam perjalanan hidupku?




nota aku:
tiada kaitan dengan penulis..


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: