Tuesday, June 5, 2012

T.R.U.S.T


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.


"awak,dengar ini.cuma satu saya mintak dari awak.boleh?"

"apa?"

"tolong percayakan saya,tolonggglah percayakan saya.."


mungkin susah nak bina kepercayaan kan?entah mengapa begini.aku sendiri tidak pasti.mungkin satu perkara membuatkan aku boleh memujuk hati. iaitu letakkan kepercayaan kepada Yang Tertinggi..


Whatever Happen To Me NOW,I trust Allah! Allah Gives The Best For Me.
Yes! I Know This Is The Best..(^___^)



Letakkan Kepercayaan Kepada Yang Maha Memahami.Nescaya DIA Akan Berikan Yang Lagi Terindah..=)





nota aku:
sampai satu masa nanti,saat yang terindah untuk ungkapkan."saya benar-benar cintakan awak"
mungkin,totally can build more trust right?


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: