Friday, June 29, 2012

Penghujung Semester 6


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.

hari ini (28 Jun 2012) berakhir sudah semester 6 bagi diri aku..segala pujian hanya untuk Allah kerana,dapat jugak dipanjangkan usia merasai saat semester 6..bukankan ini satu nikmat untuk diri ini? tapi,tadi entah kenapa aku lambat,eh! aku tak lambas..bas itu yang gerak lambat..cuak jugak masa dah sampai Dewan Muadzam Shah ,UUM.(DMAS)..yang paling pelik aku buat ialah, silap duduk meja orang.haha.malu nyerrr..yela,seat aku nombor 475 aku silap duduk yang seat 474..hehe..sorry kak foreigner..^__^

Lega jugak sebab dah habis,tapi,tadi tengah jawab paper last aku dah macam takda feel aje.haha.macam nak tido pun ada jugak.bosan menulis..hehe.tapi,aku gagahkan diri jugak untuk menjawab tadi.haa,subjek tadi Personal Selling..mengarang esei le nampaknya..patotlah aku jadik bosan aje tadi,nak berangan pun boleh tengah jawab,,ngrrr~


so,after siap semua..take pict with my lecturer...hehe.. Encik Zahari..wahhh! sumpah aku berani cakap,bahawa beliau sangatlahhhh baik hati, yang tak pernah marah.mudah dapat markah, carry mark pun tinggi..dia cakap tadi, sem lepas sorang aje dapat B+ untuk subjek ini..haaa?? kiranya yang lain dapat A la erk? inshallah! sebabnya,subjek ini untuk carrymark dikira dari aktiviti jualan yang dibuat baru-baru ini berdasarkan  jualan individu dan kumpulan.


kebetulan satu dewan dengan mereka..mass,hana,nisa,onieyy.tapi,mereka subjek Family Business tak silap aku..huhu..sukanya mereka..sebab mereka pun paper last jugak!!=)


Hana dan Onieyy..(^__^)


Hana..
saya sayang awak kerana Allah!!=)

aku tengah mamai masa ini..haha.

Tambahan sebagai penutup entry ini,gambar ini diambil pada 24 Jun ketika Mizan sudah mahu pergi meninggalkan kami..huhu..Mizan yang tengah tuh,pakai baju pink! hehe..kami semua kos 4 tahun,Mizan aje 3 tahun.so,Mizan meninggalkan kami di UUM terlebih dahulu..doaku,semoga persahabatan antara kami kekal selamanya walaupun sudah berjauhan..Mizan ini nak kawen bulan 11 ini tak silap..opsss.!silap gtau sini..haha~

kalau mizan ada baca blog syafa ini,
syafa cuma nak cakap,
yang terima kasih sebab sudi jadik jiran bilik yang terbaik.
yang sudi teman pergi toilet 3,4 pagi (takot abang Somalia naik blok)..hehe..
saya rindukan awak jugak.
saya sunyi sangat awak dah takda..
saya rindukan awak jugak!!..^__^..



# Mood: Debaran menanti result exam akan menyusul lepas ini..@__@


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

1 comment:

princessnury said...

as'kum syafa..mizan bru bce mlm nie syafa pnye blog..hehhee...mizan pn nk ucp terima ksh kt syafa cz jd kwn yg terbaik utk mizan..mizan rindu syafa n kwn2 yg lain..tp rasanya, syafa dh blk kg mlm nie kn(30hb)..mizan doakn p'jlnn syafa slmt..AMIN..
mizan nk btlkn kt cni..insyaALLAH Mizan kawin bln 12 thn nie bkn 11, hehe! bln 11 awl sgt..bru je abis praktikal..hahaha!
ok la syafa, i miss u, i miss u so much..
u're my best friend forever..