Thursday, April 18, 2013

Belek Diari

Assalamualaikum wbt.

Ada satu malam tuh, masa aku balik rumah kat Dungun bulan lepas. Aku belek diari aku yang tahun 2007.waktu itu, aku masih di Tingkatan 5. heee. aku boleh tulis kat sini, tapi aku tapis jugak la eh..hee.

yang bertarikh 13 Januari yang tertulis begini.

" hari ini, aku nampak dia. lalu depan kelas aku. tapi, tetibe aku rasa jantung aku berdegup kencang. adakah aku mulai jatuh cinta pada dia? oh!! no.no.no..

Bila baca benda ini sekarang, rasa nak menangis, terharu bagai..ehh!. sebab sidia tuh it my fiancee now..opsss! pecah rahsia satu sekolah..kehkeh.but for me, semua dah berubah. aku pun makin besar, dia makin sihat.ehh! =P

pendek cerita, aku pernah jugak la rapat dengan tunang aku ini zaman sekolah. bestfriends jugak la. pernah dia cerita pasal awek-awek dia, aku cerita tentang pakwe aku. alah,zaman sekolah kan? huhu. so, perangai dia yang serius tuh,aku boleh katakan yang itu tetap sama.hihi

Kuasa Allah,kalau Allah kata dia milik kiter, sidia tetap akan kembali.
akan ada cara menyatukan kita..=)



Permudahkan Jalan kami Ya Allah!.Amin.Mohon doa kalian juga.=)

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: