Sunday, April 21, 2013

you are not dreaming now

assalamualaikum wbt,

semalam kad kahwin dah siap.. Alhamdullilah. Penantian berakhir..Tapi, macam tak percaya pulak yang kad kahwin tuh tertera nama aku..semua adik beradik aku gelak-gelak.. macam rasa, baru aje zaman kecik-kecik sama-sama..ehh! ..hee. tak tahu kenapa, sekejap aku macam tak kesah, sekejap aku macam eksaited. hakikatnya, makin lama, aku rasa macam tak sabar nak habiskan persiapan.. terutama persiapan bilik.. T.T.. seriously, malas giler nak kemas.. T.T

adik saya yang sedang masukkan kad dalam sampul..

lepas itu, mesej my BFF, haziqah. tell her that i masih tak cayeee yang kat kad itu ada nama aku ! so, she replied,

"come on babe, you are not dreaming now".

so, adik , kakak aku tolong lipatkan kad masuk dalam sampul. ( aku hanya tukang tengok sebab aku tak reti lipat..ehh!) insyallah, 500 keping kad bakal diedarkan..insyallah dalam minggu ini aku nak pos untuk kawan-kawan.untuk yang terdekat umi kata akan edarkan maybe akhir bulan ini ataupun lepas mengundi..=)

untuk kawan-kawan yang sedang baca ini, 
sila PM alamat dan nama penuh kat saya..=)


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

1 comment:

秋 ツ said...

sopa! nak kad tu~ ehehe