Tuesday, April 23, 2013

Beza


Assalamualaikum wbt,

Actually, aku banyak sangat perbezaan dengan dia,
Aku banyak cakap, dia cakap sket.
Aku suka pot-pet, dia dengar aje,
Aku tak suka tengok tv, dia suka tengok tv.. (@_@)
Dia suka dengan zikir, aku suka dengar dikir..ehh! tipu ini.haha.
Yang pasti, dia sangat punctual, aku aje tak.. T.T..
Dia giler gajet, aku tak giler gajet.hehe.
Aku suka membazir duit, dia suka simpan duit..
Aku selalu tak pikir panjang, dia suka pikir panjang..=)
Aku suka gelak kuat-kuat, dia hanya senyum aje.

Kadangkala aku fikir, banyak hikmah jugak aku bertunang dengan mamat ni..ehh! =P
Tak lama dah nak kawenn…
Tinggal 31 hari lagi..wee~
Moga Allah mudahkan semuanya..Ameen.



-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

1 comment:

C.I.K L.A.D.Y.B.U.G said...

piwwwittt ! :p
semoha dipermudahkan segala urusan ~~~ amin..