Thursday, April 11, 2013

Kawan TAK bertudung

assalamualaikum wbt,

kalau korang nak tahu, setiap khamis.mesti ada sesi tazkirah di department aku. so, macam biasa.aku memang suka lah hari khamis..hehe..kerana disitu akan timbul suara aku.haha.kalau nak harap hari biasa, aku macam senyap aje. aku malu sket..cehhh!.

so,pagi ini staff kata, giliran aku untuk bagi tazkirah.so,aku google mana yang sempat. terjumpa tentang spektrum warna alam dengan kualiti solat berserta tenaga yang hadir pada badan kita.Alhamdullilah.selesai dengan selamat. aku rindu kot nak jadi penyampai tazkirah. huhu.. walaupun aku ini jahil jugak. yela, suka berkongsi mana ada. disamping untuk peringatan diri ini jugak.=)

lagi satu, kali ini aku dapat kawan baru.tapi, dia free hair. dan hari-hari aku doakan dia supaya satu hari nanti dia bertudung. aku rasa dia sangat baik. sebab masa tazkirah, dia selalu memberi pandangan atas apa yang dibincangkan.teringin jugak nak tengok dia bertudung sebelum aku mengakhiri zaman praktikum.insyallah.doakan sama ea.

sehinggalah aku terbaca sesuatu dari SINI. mungkin dia ada sebab tersendiri kenapa dia tak bertudung.dia seorang yang menjaga solatnya.itu yang aku kagum. dan semoga Allah membuka pintu hatinya untuk bertudung.Ameen.





-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: