Monday, August 2, 2010

award..:)




1. Apa nama blog & kenapa letak nama tu?

disini aku ukir..
~saya hargai setiap apa yang berlaku..

ini kerana,blog la tempat saya mengukir setiap apa yang saya lalui & akan jadik kenangan sampai bila2 tentang apa yang saya buat,saya rasa,saya suka & anything la..so,mmg saya hargai sangat2 apa yang saya lalui sebab masa kita xkan patah balik..so,hargailah..~~


2. Jelaskan kenapa anda boleh dapat idea nak letak nama URL blog anda.

saya letak name penuh saya..sebab nampak best kowt!..haha


3. Bila blog anda mula beroperasi.

19 april 2009..~lepas habis matrik..xtaw nak buat apa..hehe..xsangka minat nie kekal..



4. Siapa follower pertama anda?


zuren



5. ucapan kepada si pemberi award..

untuk eeyda,jngan sedey2 taw..& tengs bg award nie



6. tag 9 orang yang anda rasa patut dapat award nie.

amek je..saya bagi untuk sume..segan nak tag orang..haha!


























-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: