Wednesday, August 11, 2010

tautan kasih perkim 2010


ini tag name saya..hehe..
act,
program tautan kasih ialah
hari nak kumpulkan ahli baru & lama perkim.
selain itu,
nak kenalkan MT perkim uum..
& aktiviti lain.
saya sebagai ajk bawah exco keusahawanan PERKIM aje.
untuk program ni saya jadik Bendahari.
program ini diadakan semalam di DKG 3/1
pukul 2 petang hingga 6 petang.


ni la ketua exco saya..haha..
iaitu encik zakwan@ z..
selaku juga pengarah projek untuk program semalam..

ni abg shaharil & anis..
tengah terangkan antara aktiviti exco kami kepada pelajar2 sem 1 yang
berminat nak jadik ajk exco keusahawanan..

antara yang berminat dengan exco keusahawanan.

bersalam-salaman antara ahli baru dan lama perkim
pelajar perempuan juga begitu.
saling bersalam salaman

booth untuk program jumaat nie turut dibuka diluar DKG 3/1..
harap pelajar lain turut dapat hadir yer..:))
bayaran rm3 aje..:)

p/s;
penat memang x hilang lagi..
baru aje balik besut
terus berkejar untuk program nie.
but,
masih xsettle untuk bab2 claim resit..hihi..
saya masih belajar..

insyallah!..
ni projek terakhir saya..
pasni,
nak jadik peserta aje..
hehe..
~we wait & see~..;P











-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: